I'm on the nightrain...

Nämen tja alla!
 
Kände för att blogga lite igen, har lite att skriva så att... yeah.
 
Livet rullar på nu. Har för det första införskaffat iksukort och har igen insett hur sjukt kul det är att gymma. Och det är ännu mer najs att ha en gymkompis, the one and only, David Nurm. Har också varit och införskaffat nya fotbollsskor samt benskydd. Sist jag köpte nya var typ 2007. Kände att det var dags. 
 
Idag (och igår) var jag hos tandläkaren. Igår var det bara rutinkontroll, idag var det borttagning av tandsten som var på agendan. Gjorde lite småont och lät rysligt (det där skrapande ljudet = som naglar mot en tavla) men annars gick det bra! Efter vi hade varit på sjukhuset for vi vidare till stan. På Hm hittade jag typ femtio saker jag ville ha. Asså, ibland passar inget och ibland passar allt? Eller hur? Det är verkligen antingen eller. Alla jeans jag prövade satt asbra.... Men efter en stund av beslutsångest bestämde jag mig för ett par lila/marinröda manchesterbyxor för 199 kr samt att jag köpte ett rött nagellack också:) David letade efter en jacka, han hittade till slut en fin beige en! Slutligen köpte jag ett par vantar från bikbok, mjuka och stickade svarta tumvantar<3 Behövde verkligen det så det var skönt. Sedaan så käkade vi på nya Max och drog till up2. Prövade ett par Dr Martens 1460 och blev kär. Så, beställde när jag kom hem ett par online för 1399 inkl. frakt :D HEHEHEHEEHEHE. Har velat ha ett par hur länge som helst och mina andra som jag köpte begagnade är trasiga :( 
 
Bäbisarna<3
 
Ikväll blir det träning sedan o'learys och happy hour. Taggar sönder. Men nu ska jag sova eller se en serie. ÄR TRÖTT... KRAMIZ!11!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0