sgt pepper, hostmedicin och serier

Tja all ze people! Är sjuk igen. Men denna gång har jag stannat hemma från skolan även fast jag inte har feber. För det har inte funkat när jag har gått till skolan med världens hosta och förkylning, det har bara blivit sämre sen. Så nu kurerar jag mig totalt, har inte tänkt lämna huset och vilar sönder och ska det tills jag är frisk. Det är jävligt tråkigt men känner att jag måste göra det. För det här går inte längre. Så, får missa en massa i skolan och bli helt frisk så jag kan ta tag i det sen istället för att hela tiden vara halvsjuk och överanstränga mig. Så nu äre myxket hostmedicin, serier (game of thrones = äger) och vilande.
Yeah. Allvarligt inlägg, wiho? Nä asså.. jag är ändå rätt nöjd med tillvaron. Har haft en off-period med musikskapandet ett tag men har nu på sistone jammat väldigt mycket. Har lärt mig bluestolvan och känt mig som en typ gatumusiker på 30talet i the deep south, lite bluesackord och övergångar samt beatleslåtar på piano :)
Hade också det jävligt kul på valborg. Stort FF hus, jacuzzi, grillat, öl, starkspritn', gött folk. Sneade dock lite i slutet men... ändå.
Ska för övrigt snart se Ozzy på stadion och åka i en sprillans ny bmw dit :D Taggar sönder! och snart är det bal och studenten... BAH!! :D
Gotta go rest now, bye!

Kommentarer
Postat av: ~ L I N N ~

Såg att du varit med i en tävling där man kunde vinna en vara från evasunderklader.se & jag har just nu en likadan tävling som du kanske vill testa turen i ? :D

Vad har du att förlora liksom? GO FOR IT !



-> http://linnhahne.blogg.se/2012/april/tavling-vinn-valfri-vara.html#comment

2012-05-03 @ 17:14:18
URL: http://linnhahne.blogg.se/
Postat av: Emzon

UPPDATERA ELLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN :)

2012-07-15 @ 18:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0