Söndag

Hej där! Sitter i soffan i vardagsrummet och dricker te med honung. Roibos - gudars skymning alltså. Honungen var sjukt bra för min sjuka hals. Nu lät det som att jag var jätteförkyld eller ngt, det är jag faktiskt inte! Är bättre idag, tog en långprommis i det sjukt härliga vädret (sol, molnfritt, -4) och ska nu duscha och göra mig ordning för att fara. Till Obbola för att hänga med David. Vi ska laga middag till familjen och sedan steka sönder. Det var planerat att vi skulle chillat igår men.. det var ju en viss person som fick i sig lite för mkt när vi gick ut.. Host *Norman* host. Hehe.
Igår var det bakishumör som faen. Men.. vädret och the fact att jag skickat in två saker till skolan nu på förmiddagen har gjort att jag är mkt gladare idag.
I maj blir det att se dom här killarna <3 (förhoppningsvis alla, hoppas på att originaltrummisen är med - annars är det inte samma sak. Bill Ward kickar ju.)
Hare najs :) / Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0