think I'm just happy

Hey. Kom nyss hem från ett rep. Det gick faktiskt awesome. Trodde min hals skulle dö eller att jag skulle få hostattacker men jag var faktiskt bra hes. Plus att vi prövade att köra med synth till en låt så fick sjunga och spela samtidigt - rätt interesting:) Men vi hade rätt otur. Just när vi skulle gå till studion kom det två killar... dom var typ två meter framför oss.. och gick in i studion. Vi blev lite småirriterade. SEN så råkade Jacob svinga sin bas mot Gustavs gitarr så att en sträng blev cp. Alldeles lös och hela gitarren blev ostämd. Aja, sen gick det bra iaf.

Nu chillar jag i vardagsrummet.  Tänker inte på plugg och tänker inte göra det på hela kvällen. SÅ skönt. Man behöver pluggfria kvällar ibland. Sitter och har in utero på repeat. Mitt favvoalbum for the moment. Rape Me, Frances Farmer, Very Ape, Milk it, Dumb, Scentless apprentice, ALLA LÅTAR ÄGER. Mums.

Imorrn blir dock pluggig dag. Men det är imorrn det. Ska fara in tidigare till skolan och plugga matte med några. Känns skönt. Här får ni en trevlig bild:


Ja jag är besatt. Men Nirvana är värda att vara besatta över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0