sjukt

Hej där! Har inte uppdaterat på ett bra tag. Har dock haft en bra anledning. Har varit sjuk sen i måndags. Febern gick dock över i fredags men jag är fortfarande förkyld som ett as. Hade en virusinfektion i halsen och kunde inte äta, prata, eller ngt annat normalt på flera dagar. Vita prickar i halsen och alldeles svullet. Inte OK. Men iallafall, nu är det vanliga förkylningssymptom som måste handskas med - dock är dom rätt dryga dom med.

Förra helgen var dock trevlig. Jag, Jullan, Philip och Arijan gick ut och åt på balder för att fira jullans körkort. Jag åt kycklingfilé som var bäst. Vi delade även på en flaska vin, som faktiskt var riktigt god även om jag inte är vin-fantast. Dock for vi till Five efter, som var totally awesome men... var redan förkyld så inte ett överdrivet smart drag. Nåja, så går det.

Imorrn: Skola. Wie.

Nu: en låt som har varit min vän under sjuktiden. Nirvana, I love.




Du är min gud, Kurt Cobain.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0