sjukt sjukt

Vafasen asså, nu börjar jag bli less. Nu har jag varit sjuk i typ en månad. Nu räcker det. Damn.
Är hemma från skolan men försöker ändå komma ikapp med skoljobb. Ligger efter en del. Läste klart Brokeback Mountain inför engelskan imorrn. Gillade inte riktigt den. Eller, den var väl helt okej men författarens skrivsätt.. nja.

Blev glad nyss för att jag hittade kaffegodis hemma. Typ världens bästa uppfinning för någon som jag. Det är kaffe OCH godis i ett! Så bra. Asgott dessutom.

Igår och idag har jag spelat mycket på min gibson. För har inte feber iaf. Lärde mig Rape me vilket är najs dock är det mindre najs att behöva byta mellan cleant och dist på förstärkaren. Bestämde mig därmed, efter lessheten med typ 4 byten per låt, för att investera i en distpedal slash önska mig en i julklapp.


Ellens julönskelista
- Distpedal
- Converse (mina sjunger fasen på sista versen och har gjort det i typ två år)
- Pengar till att fara på konserter. Eller pengar överhuvudtaget. Borde skaffa jobb...
- baseballtröja, sådär vit med blåa ärmar.
- Julias pappas musiksamling. Nämen, skämt åsido, han har allt. Vill. Ha.
- andra materiella ting som kläder/smycken/skor

Sen har jag även en till lista. En lista som har byggts på och på nu ett tag. Lista för vad jag ska använda det efterlängtade studiebidraget till.

Septemberbidragslista
- Förstärkarkabel. Gärna typ 6 m så man kan springa runt överallt. Men frågan är hur dyrt det är..
- Plektrum. Behöver fylla på mitt lager.
- Sån där halsduk som är som en ring. Svart. Mysig. Ej stickig helst.
- Betala pappa tre hundra för att han betalade för min gitarrs spabehandling.
- plus en massa kläder... men kommer inte kunna köpa det..

Studiebidraget är 1050(? tror jag)kr och bara de här sakerna kommer göra att jag har max 450 kvar. Blä. Aja. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0