Höst? Hör du mig? Sluta upp med regnandet och fram med färgerna.

Trött som fan. Och förkyld. Har haft matte (E!!) från klockan tjugo i ett till tjugo i fem. Den slutade dock tjugo i tre men många satt kvar inklusive jag. Vi gick igenom komplexa tal och talet i. i^2 = -1. Dock repeterade jag mest det vi gjort innan --> rotationsvolymer runt axlar, integraler, derivata osv. för provet är imorrn. Jag är rätt matt nu. Och cyklade hem i spöregnet också. Det var kul. Ska käka blodpudding och sen fortsätta.

Dagens låt: Closer - Kings of Leon. Den var min vän under matten. Samt Only if you run - Julian Plenti. Den äger också.

Mattelektionen gick dock bra och var awesome och spårad på slutet. Alla var så övertrötta att det var flum. Najs.
Började även fem i elva. Det var rätt najs det med. Hade ingen engelska nämligen.


Kommentarer
Postat av: Malin^^

Only if you run... it's good!

2011-09-14 @ 18:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0