segt

Har hamnat i seg-mode. Inte bra. Måste plugga innan jag far till stan för bankärenden osv. Måste. För sen ikväll ska jag repa. Jag är seg. Och har ont i ryggen = vill inte sitta ner och skriva. Aja, ilandsproblem...
Juste!!! Budade hem ett par Dr Martens igår. Hehe, pretty awesome. 470 kr för ett par begagnade = helt ok eftersom den modellen typ kostar 1500 eller ngt till nypris:) Rejäla kängor med stålhätta <3 Jag är fett glad. Lika bra att köpa begagnat för då sliter man mindre på jordens resurser ^^ Pappa är också glad för han älskar att ta hand om skor och putsa osv. Så - YAY!
Sitter och lyssnar på Korn för dom äger. Men borde plugga. Vill ut och springa men har sprungit två dagar i rad redan så borde inte. LALALALALAAL.  Vart är fokusen? Man kan ju undra...
Suddigt men för fan... SER DU DAVE GROHL?!!!! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0