nostalgi

Just nu är jag rätt så nostalgisk. Har kollat på en massa gamla bilder. Dock bara den senaste halvtimmen eller så. Innan har jag varit så otroligt oproduktiv. Suttit framför datorn och trollat med typ imgur (lolpics-ish) och musik. Samt letat kläder till imorrn. Ska nämligen fotas i The Studio imorrn. Julia var där och skrev upp mig och när de ringde tänkte jag: Why not? Eller, först sa jag nej men killen som jag snackade med snackade mer än...någon som snackar mycket (påhittigt? ja.) och till slut sa jag ja för att han skulle hålla käften:3 Ska fara dit med Emma för hon verkade pepp:) Och det är inte bara det som händer imorrn. Sammanlagt ska jag:

  • Prova och beställa studentmössa
  • Gå på utvecklingssamtal (är smått orolig för har rätt mkt frånvaro pga sjukdom)
  • Fotas i the Studio
  • Gå ut (man vill ju passa på när man har fått värsta stylingen^^)


Hello Earthlings! *brows*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0