Liv

Mitt liv äger just nu. Verkligen. JIHA. Har gjort matte igår och sen jag vaknade idag. Jag har fortfarande typ.. TIO TUSEN GREJER KVAR ATT ÖVA PÅ. Plus att jag har tio andra saker jag måste göra. Bah. Det enda som hjälper litegrann är låten "paradise" av Coldplay. Den gör mig glad. Så, jag sitter med den på repeat samtidigt som jag håller på med karaktäristiska ekvationer med två icke-reella rötter av andra ordningen. Homogena sådana. Snart blir det icke homogena OMG. LALALALA. Jag är trött och flummig och AAAH. Hej. WIE. Kommer inte ha ett liv på en vecka typ. Ses på Lördag. Hejdå.
Så här skulle jag vilja känna just nu. Samt see Foo fighters live igen. Okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0