Är man bra eller?

Jeez, var sjukt taggad på att springa igår och gjorde det, trots att jag var förkyld och inte var helt kry. Detta resulterade i att jag blev ännu mer sjuk. Yay. Good job, Ellen. Och jag typ joggade inte ens - jag typ sprang snabbt, samt sprang 7 km. Eh, workaholic kanske? Nämen, så idag är jag... SJUK! WIE. KUL. dock så har jag massage i eftermiddag så antingen kommer jag må bättre av den eller så kommer sjukdomen bryta ut - kan bli så när det blir cirkulation i kroppen. Nåja, även om det blir värre så går det ju över snabbare isåfall. Jag babblar btw, om ni inte märkte det? xD åh, sen måste jag och Malin beställa resebiljetter - börjar få lite smått panik över det. Vi funderar på buss/tåg typ.. Aja, måste försöka typ plugga fysik med denna huvudvärk - will go gooodiegood.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0