Speechless

Hej där alla! Idag är jag...förmodligen i början av resfebern men också sjukt glad. Jag. Kan. Inte. Fatta. Det. Jag och Malin far till Stockholm med tåg på tisdagen, ska äga stan på dagen på onsdagen och sedan på kvällen se Foo Fighters med awesome förband som Biffy Clyro och Band of Horses. Inte direkt illa. Och på tal om ägiga saker. Min tränare äger. Han ba råkade ha en förstärkare över och eftersom att vi diskuterar musik, band och gitarrer osv. på träningar visste han att jag behövde en. Han skulle ba droppa av den idag. Just like that. BLISS MOMENT INSERT... Helt jäkla ärligt? Det passar så jävla bra!! Det finns två gitarrförstärkare i vår replokal men den ena suger och vill inte fungera. Jag... ÅH TACK TRÄNARN!!! Och, btw, det var även EXAKT den förstärkare jag höll på att spara till. Coincidence? I think not! I have the force!!! Or something... 

                                   The GROHL


Hello there you awesomely funny and talented person...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0