Huh

Hey där! Om du undrar över titeln så är det "the working title" för en låt med ma band, Concrete Sun. Och... våga inte säga det mesigt och tyst! Säg det med kraft!! Typ: HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHh! Eh, ja. Bara för att jag sjunger huh i texten så blev det liksom en rolig grej. Just nu chillar jag i mitt rum, lyssnar på musik (för tillfället Seether). Kom rätt nyss hem från ett rep och det ägde^^ Flummigt ju senare det blev samt en extremt flummig färd till Willys som typ börjar bli tradition. Vi går dit. Pekar på saker och skrattar. Herman köper något vi andra ba står där och fortsätter peka. Vi går tillbaks. Det äger! Vi kom ändå en bra bit på våra egna låtar så det känns bra! Dock så är det, jagvetinte, ibland jobbigt med texter. Det är ändå något typ väldigt personligt och... det är lättare att konstruktivt kritisera musik än texter och.. ja.. då kan det bli miss i kommunikationen. Hmm, jag flummar även här hemma verkar det som. AAAAAAAAAA, åt paj nyss och det ägde!! MUMS VA GOTT! Vi ska repa imorgon också, dock kl två. Frågan är ju om Gustav kommer att kunna vakna tills dess. Får annars ringa och väcka honom MOHAHhahHAHHAha^^ Aja, nu ska jag sluta blogga och mova on to something else in the cyber world. BYE!!:)


Totalt orelaterad bild men awesome ändå. Från första maj:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0