I'll be there as soon as I can..

Myellow there! kände för att uppdatera lite på bloggen.... Sitter här i mitt halvstökiga rum, klockan är natt och jag sjunger med lite smått i musik. En låt som spelas mkt i mina lurar nu är Unintended av Muse. Herregud, ryser varje gång. Hans röst är likt en guds. Ska för övrigt se det underbara bandet nu i december. Med David. I globen. Yes. 

Anyway, what's up in my life? Jobbar fortfarande på Online (började i maj) och det går bra. Najs personer som man jobbar med, då blir man mer pepp om man har ex. dåliga dagar. Har fortfarande världens bästa pojkvän, var till sthlm med honom för ett tag sen och såg Toto. Inte dåligt någonstans. Plus att jag shoppade... And that's just damn good shit. 

Annars så har jag funderat mycket på framtiden på sista tiden. Det kanske beror på att jag inte längre går i skolan. Och ba: wat to do? Har funderat mycket på sjuksköterska/läkare. Det sistnämnda om jag kan lyckas få bra på högskoleprovet lol. Men allt känns.. a bit.. scary to be honest. I just don't know. Innan har ju allt varit mer eller mindre förbestämt. Så, yeah, grubbel på g etc. 

För övrigt är jag sjukt tagg på att gå ut, har inte gjort det sen studenten så att.. kanske är dags. Får lön på fredag så det är rätt så facking passande. Fast är samtidigt sugen på att fara till stugan en sista gång. Booze vs chillidill i tystnad? hmm.. Får väl se. 

Något awesome är att det verkar som att jag kan fixa ihop folk till ett band. Gustav var på, Herman var på och Mogge var på. Något nytt. Progressivt. Experimentiellt typ. Jag är tagg. 

Want-list for the moment: 

  • Bärbar dator (så fort mediamarkt får in den jag vill ha på lager....)
  • Högtalare
  • Dr martens (mina andra faller snart sönder:<)
  • ett jobb som inte är tard.
 
Oh.. Jag drömde om Kurt Cobain inatt. Sjukt.. konstig men cool dröm. Tror jag var inne i ett fängelse eller ngt. Ett skumt hus iaf. Och pratade djupa saker med honom. Men.. sen så fick jag höra att han... tagit självmord.. igen. Det sög. YEah........ right. Han såg exakt ut som på affischen jag har över min säng. 
 
Lill-kurt. 
 
 
SMell you later, bitches...
Trackback
RSS 2.0