Off Gravity

Hey there! Idag har jag vänt på dygnet ännu mer... det här är inte bra... Kanske får dygna eller ngt snart. Somnade nämligen halv 5. Ouch. Vaknade någon gång under morgonen av åska men somnade sedan om och vaknade två. Ehhe:]

Igår repade jag med Concrete Sun och jag fick världens magworkout. Vi var seriöst så flummiga att ja, man skrattade i princip hela tiden. Det var kul. På willy's byggde vi en hatt åt jacke och provade läsglasögon för 10 kr styck. Oh yeah. Sedan stannade jag och Gustav lite längre och jammade. Jag hade ett plink på G åsså kom han på ngt som gick ihop med det så... vi har typ en halv låt^^ Och, liite längre? Nja, vips var klockan typ halv ett xD Sån tur va fick jag skjuts av Gustav, och denna gång, hör och häpna, inte i tha creepy blue candy van. Hans silvriga bil var lagad oh yeah. Och, det var nästan slut på bensin men...Gustav got home to safety !!! Puh..

Idag regnar det som *** och... ja... det är ju lite synd kanske. Men, då känner man sig inte lika skyldig om man stannar inne hehe^^ fast ska antingen jogga eller ta en prommis idag ändå... sommarregn är inte såå farligt - det är ju ändå varmt ute liksom^^

Off gravity är iaf namnet på låten jag snackade om... skrev en text till den när jag kom hem^^

Just nu sitter jag i vardagsrummet (mitt favvorum). Lyssnar på radiohead. Fett coola, lite skumma, but I like it.

  

//Rebellon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0