Lovely day

Hejhej du som läser! Du kanske är i skolan för tillfället? eller något annat tråkigt? Jag är faktiskt.... HEMMA. På en onsdag;) Pretty cool right? Nämen, vi hade studiebesök idag och skulle varit på skolan 8.15 och jag brukar ha sovmorgon varje onsdag och...glömde bort hehe. Så, nu är jag hemma och är "sjuk". Inte vad jag hade planerat men men. Dock så är det inte chillchillchill in tha chillchill (whoot?) utan ekonomiplugg som gäller. Vi har hemprov och ja, you gotta do whatcha gotta do helt enkelt.  Men, jag är på bra humör. Det är soligt ute (typ) och det har börjat komma myror och blommor - ett solklart vårtecken. Om jag hade varit liten skulle jag dock skrikit "mamma, måste det bli vår? Då kommer det ju myror!!!! Dom... kommer klättra på mig!!". Hade nämligen myrfobi när jag var liten (oh yeah, inte bara skelett som gave me the creeps). Nåväl, det är inte bara ekonomi som ska göras idag så jag borde nog fortsätta. Förövrigt, Ikväll är det fotbollsträning!! Taggar som faen. YEEEE...ÖÖH!


 
Tagga sommar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! / Rebellon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0